Acest joc prezinta o forma unica de a-i face pe copii sa iubeasca operatiile matematice! Raspunde corect la operatia de adunare, scadere sau inmultire si adauga pe plansa de joc cat mai multe ingrediente necesare la realizarea vrajitoriei. Atinge steaua magica de pe spatele cartonasului si poti afla daca raspunsul dat este cel corect. Jocul educativ Magic Math , conceput in colaborare cu profesori din domeniul educatiei, dezvolta spiritul de observatie, abilitatile logico - matematice si aptitudinile inter si intrapersonale. Contine: 4 planse de joc; 30 de cartonase cu ingrediente si numere; 30 de cartonase cu operatii matematice. Numar de participanti: 2 - 4 jucatori. Varsta minima recomandata: + 5 ani. Nu este potrivit pentru copiii mai mici de 3 ani, datorita partilor mici continute, care pot fi inghitite! Pericol de sufocare! Obiectiv: Sa fii primul jucator care isi umple cazanul cu ingrediente pentru a face o , œmagie, . Jocul: Fiecare jucator ia o plansa de joc. Cartonasele cu ingrediente sunt amestecate si plasate intr-un teanc cu fata in sus. Cartonasele cu operatii matematice se raspandesc pe masa cu fata in sus. Cel mai tanar jucator incepe jocul prin a lua primul cartonas cu ingrediente din teanc si a se uita la numarul de pe verso. Jucatorul trebuie sa incerce sa gaseasca un cartonas cu o operatie matematica, astfel incat, rezultatul acesteia sa corespunda cu numarul aratat de cartonas. Jucatorul , œrazuieste, apoi fantoma neagra , œmagica, de pe spatele cartonasului cu operatie matematica ales, pentru a vedea daca numarul dezvaluit se potriveste cu numarul aratat de cartonasul , œmagic, . Daca numerele se potrivesc, cartonasul cu ingredient este plasat cu fata in sus pe plansa de joc cazan , œmagic, si cartonasul cu operatie matematica este decartat. Daca numarul dezvaluit nu se potriveste, cartonasul cu operatie matematica este returnat pe masa cu fata in sus si cartonasul cu ingredient este plasat la fundul teancului cu fata in sus. Urmeaza apoi randul urmatorului jucator. Jocul continua pana ce unul din jucatori a colectat zece ingrediente , œmagice, . Castigatorul: Castigator este primul jucator care rezolva corect zece operatii matematice si isi umple cazanul , œmagic, cu zece ingrediente pentru a face o , œmagie., Versiunea 2 Cartonasele cu operatii matematice sunt plasate pe masa intr-un teanc cu fata in sus. Cartonasele cu ingrediente sunt raspandite pe masa, cu imaginea ingredientului in jos, respectiv cu numarul in sus. Cel mai tanar jucator incepe jocul prin a lua unul din cartonasele cu operatii matematice din teanc. Incearca apoi sa gaseasca un cartonas cu numar pe masa, care sa reprezinte raspunsul corect la operatia matematica de pe cartonasul luat. Jucatorul verifica dupa aceea daca raspunsul sau a fost corect, , œrazuind, fantoma negra , œmagica, de pe spatele cartonasului cu operatie matematica pentru a dezvalui raspunsul. Daca este corect, cartonasul cu ingredient este plasat cu fata in sus pe plansa cazan , œmagic, . Celalalt cartonas (cu operatia matematica) este apoi decartat. Daca un jucator alege un cartonas incorect, cartonasul cu operatie matematica este returnat la fundul teancului si cartonasul cu numar, pe masa. Urmeaza apoi randul urmatorului jucator. Jocul continua pana ce unul din jucatori a colectat zece ingrediente , œmagice, .
Informatii conformitate produs